خورشید و ماه

سرگرمی ایرانی

خورشید و ماه

سرگرمی ایرانی

انواع رایحه عطر و احساسات

برترین ادکلن های بازار ایران

ادکلن کرید اونتوس Aventus مردانه اصل

 

رایحه نارنج، آناناس، انگور سیاه و سیب ترکیبی از ادکلن اونتوس می سازند که می توان از آن با عنوان بهترین عطر دختر کش نام برد! به محض استفاده از این ادکلن احساس سرخوشی و اعتماد به نفس بی نظری را تجربه خواهید کرد که این احساس نیز در جذب افراد به شما موثر خواهد بود.

نت های ادکلن Aventus:

ساختار رایحه : مرکبات , گل , میوه , گیاهان معطر , اسموکی , خاک و زمین , وانیل , چوب

نت اولیه : نارنج، انگور سیاه، آناناس و سیب سبز

نت میانی :  گیاه پاتچولی، گل رز و یاسمین

نت پایانی : مشک، عنبر، اوک‌ موس و وانیل

 

ادکلن بلو شنلBleu de Chanel مردانه

غیر منتظره و غیر قابل انکار ، جسورانه. این عطر بوی عطر و طعم تازه، تمیز و عمیق را نشان می دهد. روح مردی است که سرنوشت خود را با استقلال و عزم را انتخاب می کند - مردی که از کنوانسیون بی دفاع است.

رایحه ای با عطر و طعم چوب ادوپرفیوم عمیقا جسورانه، با رایحه مرکبات ترد، حاوی غلظت شدید عطر تازه، پر جنب و جوش است

 

رایحه و نت های ادکلن شنل بلو دی شنل Bleu de Chanel :

نوع رایحه : تند، خنک، خوراکی، طبیعت، گل

ساختار رایحه: ادویه، چوب، مرکبات، گیاهان معطر، گل

نت اولیه : گیاه پاتچولی، چوب صندل، زنجبیل، گل لادن و جوز

نت میانی :  نعناع، علف وتیور، گل یاسمین، لیمو و نت‌های چوبی

نت پایانی : عنبر، فلفل صورتی، چوب سدر، بخور خوشبو و گریپ‌فروت

 

ادکلن نویر له اکستریم Noire A L`Extreme مردانه اصل

برند فرانسوی و معروف «لالیک» جانشینی را برای ادکلن دوست‌داشتنی Encre Noire معرفی کرد. ادکلن لالیک مشکی اصل فرانسه«انکری نوآر الکستریم» ( fragrance ) نام دارد. این ادکلن که طراحی آن را Nathalie Lorson به عهده داشته، از ماه اکتبر سال 2015 وارد بازار شده است. این ادکلن ما را به یاد ادکلن اصیل و به‌یادماندنی Encrier می‌اندازد؛ ادکلن لالیک مشکی که به عبارتی سنگ بنای سری موفق لالیک نام گرفت. این ادکلن نسبت به نسخه‌های قبلی، کمی شدیدتر و قوی‌تر طراحی‌شده است؛ درعین‌حال همان حال‌وهوای گرم، تلخ و تند انکری نوآر را برایتان تداعی می‌کند. قیمت ادکلن لالیک اصل فرانسه همیشه مناسب بوده و بطری A L’Extreme را درست در همان ابعاد قبلی و در همان شکل مکعبی که مانند مرکبدان جوهر بود، طراحی کرده‌اند.

 

عطر لجند

یکی از گزینه‌های مناسب برای هدیه دادن به آقایان ادکلن است. و ازآنجاکه برای آقایان بو و برند ادکلنی که استفاده می‌کنند برایشان بسیار مهم است. به همین علت شرکت امپر از امارت یکی از نمانام‌هایی است که ادکلن هایی باکیفیت و بوهای خاص تولید می‌کند که در بین مردان بسیار معروفیت دارد. ازجمله می‌توان به ست عطر لجند با پوشش قهوه‌ای چرمی، که بوی تند و گرمش، بویی شبیه به دانهیل قرمز را زنده می‌کند. که موردپسند اکثر آقایان است.

نت‌های اولیه ادکلن لجند از لیمو، گریپ‌فروت، رز ماری و شکوفه‌ی پرتقال تشکیل‌شده که با اولین اسپری به مشام می‌رسد و بروز نت‌های میانی جای خود را پررنگ می‌کنند که شامل اسطوخودوس، جوز هندی، تخم گشنیز، چوب گایاک و چوب تیک می‌باشد. بوی اسطوخودوس به رفع استرس و اضطراب، افسردگی و بی‌خوابی کمک می‌کند. آرامش، تقویت حافظه و افزایش تمرکز از فواید اصلی استشمام این نت بویایی هستند.

نت پایانی ادکلن لجند از خزه‌ی اوک‌موس، مشک و دانه‌ی تونکا می‌باشد. مشک با بوی تند و گرمش، باعث بالا رفتن آرامش، اعتمادبه‌نفس و جلب‌توجه اطرافیان می‌شود.انرژی مثبت، نشاط و شادی از نتایج مهم استفاده از امپر لجند به شمار می‌آیند.

منبع:   tivashopو bapic