خورشید و ماه

سرگرمی ایرانی

خورشید و ماه

سرگرمی ایرانی

سایت مای مدیو نورینو

سایت مای مدیو نورینو

سامانه نورینو آموزش و پروش در واقع قسمتی از سایت پادا است و پادا در حال حاضر غیر فعال شده و فقط بخش نورینو این سایت مورد استفاده قرار می گیرد. برای ورود به نورینو پادا نیاز به جتسجوی نشانی پادا به آدرس pada.medu.ir و وارد کردن رمز عبور و نام کاربری ندارید؛ برای ورود به سامانه نورینو، می توانید وارد سایت مای مدیو آموزش و پروش شوید.

به این ترتیب دانش آموزان عزیز و فرهنگیان گرامی میتوانند با وارد کردن نام کاربری و رمز مای مدیو، وارد پنل کاربری در سامانه نورینو شوند. دانش آموزان مدارس کل کشور لازم است برای ثبت نام در مسابقات قرآن، نماز و عترت به سامانه نورینو آموزش و پرورش وارد شوند.

سایت نورینو 3 سازمان آموزش و پرورش با هدف پاسخ‌گویی به سوالات مذهبی و دینی دانش‌آموزان و اطلاع رسانی برای ثبت‌ نام و شرکت در فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی به دانش‌آموزان و فرهنگیان، سامانه‌ای را مختص این امور راه اندازی نموده است. در سامانه نورینو آموزش و پرورش، تمامی دانش‌آموزان و فرهنگیان می‌توانند از اخبار و اطلاعیه‌های مربوط به امور فرهنگی و پرورشی مطلع شده و در مسابقات و جشنواره‌های مختلف شرکت نمایند.

سایت نورینو 3 دانش‌آموزان و فرهنگیان گرامی می‌توانند سوالات احکام و هر سوال مربوط به حوزه‌های فرهنگ و مذهب را مطرح نمایند و پاسخ دقیق برای سوالات خود دریافت کنند. این سامانه در حال خدمات رسانی در دزمینه فعالیت‌های پرورشی مدارس است و پس از این، تمامی اطلاعیه‌ها و اخبار مرتبط با امور فرهنگی و پرورشی مدارس در این سامانه‌ها اعلام می شود.

سایت نورینو 3 دانش آموزان و فرهنگیان عزیز که علاقمند به شرکت در مسابقات قرآنی و جشنواره‌های فرهنگی مانند کتاب خوانی و … هستند می‌توانند وارد سامانه نورینو آموزش و پرورش در مای مدیو شوند و پس از اطلاع از مسابقات و جشنواره‌های موجود، مراحل ثبت‌ نام را انجام دهند تا به این ترتیب بتوانند در مسابقات شرکت کنند. خدمات اینترنتی بسیاری در سامانه نورینو ارائه می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.